Za podjetja – Predavanja/Delavnice/treningi

naslovnica

 

Stres, utrujenost, izčrpanost, izgorelost, tesnoba, anksiozne motnje in panična motnja so le znaki telesa, ki vam pripoveduje, da s seboj ne delate prav.  Ustavite se, spremenite odnos so sebe, ki je ključen. 

Pri vsem tem je ključen odnos, ki ga imamo s seboj. Ta pogojuje naše odnose, vse, kar se nam dogaja. Za odnosom do sebe je seveda skrit scenarij, ki smo ga dobili v otroštvu. A misli, prepričanja in vzorce se da spremeniti, da se spremeniti odnos do sebe. Ključni so asertivnost, ljubezen in spoštovanje do sebe.

 

Prepričana sem, da izgorevajo predvsem ljudje, ki imajo slab in nezdrav odnos do sebe, ki jih vodijo prepričanja, ki jim škodujejo. Asertivni posamezniki praviloma ne izgorevajo.

Moč je v nas samih. Da se bistveno izboljšati odnos do sebe in prekomernemu stresu, utrujenosti in izgorelosti reči ne.

 

KAJ LAHKO STORIM ZA VAS

Treningi in predavanja ter delavnice

 

Za uspešne odnose v delovnem okolju, je potrebno to, da ima posameznik zdrav odnos do sebe. Da ve, kaj želi, česa noče, v čem je dober, in kaj lahko prispeva. Le takšni posamezniki lahko tvorijo uspešno podjetje. Podjetja, v katerih se učinek dosega s pomočjo ustrahovanja, ne morejo biti uspešna.

Tako je v podjetju potrebno vzpostaviti nova razmerja, novo energijo. Najprej se je treba posvetiti zaposlenim, njihovemu počutju, potem pa se usmeriti proti skupnim ciljem, ki morajo biti predvsem skupni.

Zdravi posamezniki, spočiti, zadovoljni ljudje, so osnova dobrega in zdravega tima. Šele tako je podjetje lahko uspešno. Kot svetovalka za odnose z javnostmi menim, da je v podjetjih, kjer so ljudje nezadovoljni,  uspešnost podjetja kratkoročna. Slej ko prej se slabi odnosi in energija poznajo navzven. In nikakršen, pa naj bo še tako dober, piarovski program tega ne more prikriti.

V tem sklopu nudim program za podjetja, ki obsega najprej zdrav odnos do sebe. Spoznati, kdo sem jaz, kaj lahko dam in česa ne morem prispevati v nekem timu. Kje sem najboljši, česa si želim. Kako naj zaposleni to izrazi? Komunikacija in posluh med zaposlenimi v vse smeri. Zadovoljstvo zaposlenih, dobro počutje. Nezdrav stres ni potreben. Tesnoba ni potrebna, prav tako nihče ne potrebuje depresije. Vse to se da uravnovesiti takoj, ko smo odkriti do sebe in do drugih. Odnose na delovnem mestu se da povsem spremeniti in prevetriti in da, lahko dosežemo to, da hodimo v službo z velikim veseljem. Upoštevanje zasebnega življenja, družin. Fleksibilnost namesto togosti. Ne pozabimo, najbolj uspešni posamezniki niso tisti najpametnejši, temveč tisti, ki imajo razvito čustveno inteligenco. Vedo, kdo so, in prepoznavajo želje drugih, s katerimi jih veže tudi sočutje, posluh in razumevanje.

V sklopu omenjenega nudim treninge za podjetja ter svetovanja za direktorje in upravo. Komunikacija z zaposlenimi. Imam večletne izkušnje s področja odnosov z javnostmi.  Vse je že v nas. Le odločiti se moramo.

Kontakt:

damjana.bakaric@gmail.com

 

 

 

 

 

Išči po koledarju

november 2018
P T S Č P S N
« Okt    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930