Nov način delovanja: Objem namesto obrambe. Pripravi se na čudeže.

Ljudje smo poškodovani, ranjeni. Skoraj nikogar ni, ki ne bi bil vsaj malo poškodovan ali ranjen. Nekateri se tega zavedajo, drugi ne. V prvi skupini nekateri nekaj storijo glede svoje poškodovanosti in ran, drugi ne. Raje bežijo. Druga skupina beži, sluti, da nekaj ni v redu. Vendar beži. Ali pa svojo bolečino lajša tako, da namerno poškoduje ali rani drugega, ker le tako dobi tistih pet minut olajšane bolečine; svet je takrat znosnejši prostor. Žalostno, kaj si počnemo. Sebi in drugim. A to se da spremeniti, če človek hoče ven. Če človek ne želi na pot okamenelega srca, zagrenjenosti in zlobe. Lahko se odločimo za mehko srce, za pretočnost in ljubezen v sebi.

Zaradi ran in poškodb smo si zgradili obrambe. Ponavadi to storimo že kot otroci. Ko odraščamo, jih še zmeraj uporabljamo v situacijah, ki nam zadišijo po novi morebitni rani ali poškodbi. In tako le ždimo v lastnih strupenih vzorcih in prepričanjih, ne da bi storili korak k izboljšanju. In ne le to, naša situacija, bolečina znotraj postaja vse neznosnejša. Tema vse večja. Dihanje vse težje. Obup vse krepkejši. Zato za začetek predlagam nov način delovanja, ki sem ga poimenovala ‘Objem namesto obrambe’. Vsakokrat, ko:

  1. Nas nekaj hudo zmoti pri drugem, in bi najraje negativno odreagirali, ga napadli verbalno, ga udarili, se razbesneli nanj, zbežali od njega, ga namesto vsega naštetega objemimo.
  2. Smo v situaciji, kjer bi vse skupaj pustili in odšli, se razbesneli v avtu, ker nas nekdo izsiljuje, rekli šefu, da je ena navadna pi***, rekli otrokom, ki nas ne spoštujejo in se obupno obnašajo ter ne prispevajo ničesar h gospodinjstvu, naj izginejo za vedno, se objemimo. Objemimo ljudi iz teh situacij. Ja, tudi nečimrnega in vzvišenega voznika iz drugega avta, če je treba. Nasmehnimo se. Z razumevanjem.
  3. Tukaj je prostor, kjer lahko naštejete vse svoje situacije, kjer lahko trenirate nov način ‘Objem namesto obrambe’.

In potem, ker uvajam ta nov način, mi, prosim, sporočite, kako je šlo. Kaj ste dobili nazaj. Kako se je stvar razpletla. In vsega tega z občutki vred, prosim, ne pozabimo zapisati v dnevnik. Saj ga pišete, ne?

‘Z objemom namesto obrambe’ načinom življenja ne pravim, da zatrimo jezo, ki je upravičena, da ne rešimo konfliktnih situacij, ne, ne. Pravim le, da namesto besa, nore jeze, izbruhov s pikrimi pripombami, kjer lahko užalimo tako, da bo za vedno ostalo zaznamovano, to stanje v prvi fazi pomirimo z objemom in se potem lotimo reševanja na veliko bolj smiseln in konstruktiven način.

Objem.

Več o mojih vsebinah v videih na mojem Youtube kanalu. Če ne preneseš odkritosti, raje ne glej. https://www.youtube.com/user/MsDamjana

Damjana Bakarič,  avtorica knjižne uspešnice Na tesnobi in Na boljše, predavateljica o stresu, izgorelosti, anksioznih motnjah, odnosu do sebe in do drugih ter sveta. Zagovornica počasnega življenja. Moč je v tebi. Da se, vse lahko spremenimo s tem, ko z mislimi in navadami, dejanji ter prepričanji vzpodbudimo drugačne možganske povezave.

Related Posts

by
O meni
Previous Post Next Post
247 shares

Išči po koledarju

junij 2019
P T S Č P S N
« Maj    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930