Kolumna: Priporočam občasno ‘bluzenje’. Ničesar početi je v resnici meditacija in ne nekaj, kar moramo obsojati.

Ko omenjamo ‘bluzenje’ ali rečemo, da blodimo, ponavadi pod tem mislimo na dejanja, početje, ki nima smisla, od katerega nimamo nič. Ki ni ciljno orientirano. Seveda ga zmeraj označimo z negativno konotacijo, torej naj bi ‘bluzenje’ ali blodenje pomenilo nekaj slabega, nekaj, česar zdrav človek naj ne bi počel.

Kako kratkovidni smo. Od nekaj početi nič pomeni nekaj slabega. Oziroma vsaj tako si predstavlja večina od nas. V resnici, če dobro pogledamo v to, ugotovimo, da je to nekaj zelo zdravega, odrešilnega. Kako? Kaj ji pa je? Kaj pa piše? Vas že slišim.

Blodenje ali ‘bluzenje’ je v resnici samo to, da smo. Da delamo, kar pač delamo, ponavadi nič. In to je ključno stanje, ki ga danes  zmorejo redki, dejansko pa pomeni to, da se naš um in telo odpočijeta. V resnici sta blodenje ali ‘bluzenje’ pravzaprav neke vrste čuječnost/meditacija. Samo smo in delamo, kar pač delamo. V resnici smo tukaj in zdaj. Brez načrtov, brez preigravanja možganov, kaj je bilo in kaj vse še bo, kar nas v resnici peha v depresivna in anksiozna razpoloženja ter čustva. Brez neprenehnega obremenjevanja s cilji ali večopravilnostjo. Samo si. In ne, nisi nekoristen. Čeprav družba to početje obsoja. Ker človek ni učinkovit. O. A za sebe še kako je, če zna dobro ‘bluziti’.

Torej? Iz tega sledi, da je ‘bluzenje’ ali blodenje v današnjem načinu življenja, kjer kraljuje ponorelo hitenje od opravka do opravka, od obveznosti do obveznosti, brez prestanka in dihanja, zagotovo vstopnica do umiritve in življenja z manj stresa. O, ja. Nenehna želja, da postorimo kar se da čim več, nas troši, izčrpava, izgorevamo. Zato priporočam ‘bluzenje’ in blodenje. V smislu ničesar ciljnega početi, le biti. Čvekati na kavi tjavdan, plesati celo noč ne da bi se obremenjeval, kaj bo zjutraj, polsušati glasbo in sanjariti. Ležati na kavču ter ne početi ničesar. Buljiti v strop. Ker to spočije naš um in telo. To je meditacija za oba. To je čuječnost. Nujnost, da obdržiš sebe v ravnovesju.

Opomba: Blodenje v tem članku ni mišljeno kot psihološka oznaka za resnične blodnje. Bluzenje ni mišljeno kot agresivno ali nasilno vedenje. Opis, kako ju v tem članku obravnavam, je zapisan zgoraj.

Več o mojih vsebinah tudi tukaj: https://www.youtube.com/user/MsDamjana

Damjana Bakarič, avtorica uspešnice Na tesnobi in Na boljše, predavateljica o stresu, izgorelosti, anksioznih motnjah, odnosu do sebe in do drugih ter sveta. Zagovornica počasnega življenja. Moč je v tebi. Da se, vse lahko spremenimo s tem, ko z mislimi in navadami, dejanji ter prepričanji vzpodbudimo drugačne možganske povezave. 

 

 

Oznake:

Related Posts

by
O meni
Previous Post Next Post
407 shares

Išči po koledarju

marec 2019
P T S Č P S N
« Feb    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031