Brez strahov si bolj zdrav!

Um vlada našemu telesu.

Gre za najosnovnejšo resnico, ki jo vemo o procesu življenja, vendar jo biologija in medicina še zmeraj zanemarjata.

Za vsakim stresom je strah ali sram, večinoma oba. Dokazano je, da, če je človek precej časa pod stresom, izgublja svoje sposobnosti, manj lahko da sebi in življenju, po nekaterih raziskavah se obnaša manj pametno, ker ne zmore več osnovnih procesov razmišljanja.

Zatorej je vsakršen strah, ki ni povezan z dejansko grožnjo, objektivno grožnjo, večinoma odveč. Dejstvo je, da nas preganjajo strahovi, ljudem strahovi vodijo življenja. Pri tem mislim na namišljene strahove, ki bi jim rekla lažni. Prvemu, kadar je naš prijatelj,  pravim resnični strah. Tega potrebujemo; na primer, če bi hodili po robu avtoceste, nad previsom, če bi vozili vzvratno po avtocesti ali delali karkoli resnično nevarnega do sebe ali drugih.

Ljudje se podredimo lažnemu strahu in to vselej takrat, kadar nismo v stiku s seboj in ko si ne zaupamo, kadar je naš odnos s seboj slab. Lažni strahovi nas lahko privedejo do bolezni, dokazano je, da ne le do tesnobe, paničnih napadov, depresije, panične motnje, temveč tudi do srčnega napada. Dolg psihološki stres, ki ga poganjajo fobije, strahovi, lahko privedejo do zaustavitve srca.

Zato je tako pomembno, da delamo na našem strahu. Da pogledamo v sebe, v vse strahove in rane ter se soočimo z njimi. Velikanske količine adrenalina, ki se sproščajo ob nenehnem strahu, sramu, stresu našemu telesu škodujejo, ker preprosto nismo bili narejeni za tolikšen stres in strah ter situacije zbeži ali se bori. V modernem življenju pa je tega preveč.

Zatorej se ne prepuščajmo zaskrbljenim mislim, ‘kaj pa če’ idejam, ker tega ni. Naš um si rad namišlja situacije, nagnjeni pa smo k negativnejšim ‘kaj pa če’, kar ni dobro. Imamo samo ta trenutek, pojdimo vanj, odmislimo strahove, ker je večina lažnih. Zaupajmo sebi, krepimo odnos do sebe, ravno tako samozavest, ki je nikoli ni preveč. Imamo samo tu in zdaj in v tem hipu odpadejo vsi namišljeni strahovi.

Zaradi strahu izgubljamo možnosti za odnose, se odrekamo ljubezni. Izgubljamo možnosti za zadovoljstvo, zdravje in rast. Ne delajmo si tega. Življenje je prelepo in prekratko. Objem namesto obrambe.

Pomagajo meditacija, čuječnost, narava.

Več o mojih vsebinah v videih na mojem Youtube kanalu. Če ne preneseš odkritosti, raje ne glej. https://www.youtube.com/user/MsDamjana

Damjana Bakarič,  avtorica knjižne uspešnice Na tesnobi in Na boljše, predavateljica o stresu, izgorelosti, anksioznih motnjah, odnosu do sebe in do drugih ter sveta. Zagovornica počasnega življenja. Moč je v tebi. Da se, vse lahko spremenimo s tem, ko z mislimi in navadami, dejanji ter prepričanji vzpodbudimo drugačne možganske povezave.

Related Posts

by
Sem avtorica knjižnih uspešnic Na tesnobi, Na boljše, Razmerja in Pogumna srca. Motivatorka, youtuberka ter predavateljica. Raziskovalka človekove psihologije in čustev, duše. Ti pa si ravnokar na moji spletni strani. Živijo! :-) Mi smo ta človek, v katerem je moč. Kar mislimo, na kar se osredotočamo, to smo, tega bo vedno več. Naše misli so vibracija. Kakršne so, takšna vibracija je v nas, na tako vibracijo se priklapljamo in ustvarjamo življenje, ki je prav tako v skladu z njo. Zagrenjenost, nemoč, obup, nezadovoljstvo so nizke vibracije. Če imamo take misli, imamo takšna čustva, s tem ustvarjamo še več istega. Ko pa se odločimo za višjo vibracijo, se odločimo, da bomo odgovornost za svoje življenje končno prevzeli v svoje roke. Ne bomo v vlogi žrtve, ne bomo opazovalci življenja. Postali bomo ustvarjalci. Duševno zdrav človek si prizadeva, da je zadovoljen in srečen. To je njegova primarna potreba. S svojimi mislimi ustvarjamo notranji in zunanji svet, svojo vibracijo, spreminjamo gene. Saj poznate placebo, mar ne? ;) Naredimo si življenje takšno kot si ga želimo. Postajajmo vse boljša različica sebe, odločimo se za ljubezen. Do sebe, do drugih, do sveta. Naučimo se biti srečni v tem trenutku, ki ga imamo. To je veščina, to je mojstrstvo. In je mogoče. :-)
Prejšnji prispevek Naslednji prispevek
362 shares